Booklovers

Booklovers

3 éves a blog!

2020. augusztus 10. - Könyvrajongó

20200808_223307_0000.png
 Sziasztok!

Ma 3 éve, hogy elkezdtem írni a blogomat és több mint egy éve csináltam meg hozzá a Bookstagram oldalamat. Ezalatt az idő alatt rengeteget fejlődtem, új bloggereket és bookstagrammereket ismertem meg és sok-sok újítást is bevezettem itt a blogon és a Bookstagram felületemen is. Arra gondoltam, hogy a 3 éves évforduló alkalmából, ebben a bejegyzésben a legnépszerűbb blog és Bookstagram posztjaimat és néhány számomra emlékezetes pillanatot osztok meg veletek.

 

A legnépszerűbb blogposztjaim

 A legnépszerűbb posztom a Leiner Laura IOV trilógiájáról írt könyvkritikám,  ami szerintem annyira nem is meglepő, hiszen Laurának igen nagy olvasóközönsége van. Ettől függetlenül köszönöm mindenkinek, aki időt szánt arra, hogy elolvassa az én személyes véleményemet a könyvről.

Leiner Laura az egyedi ötleteivel és utánozhatatlan stílusával most sem okozott csalódást az olvasóinak.A történet és a karakterek is remekül ki voltak találva szóval ezt a sorozatot csak szeretni lehet.

71957753_494151291136440_9089240225380564992_n.png

A második legkedveltebb bejegyzés ismét egy könyvkritika, amelyet Sarra Manning Londonban bármi megtörténhet című könyvéről írtam.

Az egész éjszakás rohanás nagyon sokszínű volt tele izgalmakkal ,komoly és vicces jelenetekkel egyaránt.

055.jpg

 A harmadik helyen pedig egy olyan blogposzt végzett, amelyet nem egyedül, hanem más bookstagrammerek segítségével írtam meg. A bejegyzésben minden könyvmoly leírta,hogy miért szeret olvasni illetve,hogy mit jelent számára az olvasás. A posztból két rész is készült az első részt ide, a másodikat pedig ide kattintva tekintheted meg.

Itt is köszönöm az összes bookstagrammernek ,hogy segítettek az ötletem megvalósításában!

A posztban gondolataikat kifejtő Bookstagrammerek:

 

A legkedveltebb Bookstagram képeim ( @konyvrajongo)

117282125_317750279425286_7534079082344044683_n.jpg

 Az eddigi legtöbb kedvelést elért képem ez a kerti függő fotelbe helyezett könyvről készült. Teljesen véletlenül jutott eszembe,hogy ezen a helyen egy remek fotót lehetne készíteni és őszintén szólva mikor megalkottam, elégedett voltam a végeredménnyel.Ennek ellenére nem számítottam ennyi kedvelésre, szóval köszönöm mindenkinek az aktivitását!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

116905331_213063133479616_6268295183369075846_n.jpg

A második legtöbb kedvelést elért képem szintén egy a kertemben készült tavaszi fotó lett. Ennek az elkészítése már korántsem volt olyan egyszerű,mint ahogy azt elképzeltem, azonban hosszas próbálkozás után sikerült a fejemben már korábban elképzelt fénykép elkészítése.

Ez a kép nemcsak a második legkedveltebb fotóm lett,hanem a közzétételkor értem el az 500 követőt ,amelynek el sem tudom mondani,mennyire örültem.

 

 

 

 

 

 

 

116911351_606368793642934_5122093635819772393_n.jpg

A harmadik helyen ez a szívecskés könyves kép végzett, amelynek a fényképezése rengeteg időt vett igénybe. Az elképzeléseim a gyakorlatban elég sok problémába ütköztek de nem adtam fel és végül sikerült megvalósítani az ötletemet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legörömtelibb pillanataim a Bookstagrammon

Számomra hatalmas megtiszteltetés volt például az, amikor, Lisa Wingate ,akitől az Elrabolt életek című könyvet olvastam, kommentelt a fotóm alá vagy az,amikor Emma Cooper kedvelte a Dalban mondom el című könyvéről készült fényképemet. Szintén hatalmas öröm volt, amikor Rácz-Stefán Tibor kommentelt az egyik képem alá. Soha nem gondoltam volna,hogy ilyen méltán sikeres írók valaha is felfedezik az én kis könyves oldalamat és az,hogy még tetszenek is nekik a fotóim, az tényleg nagy öröm.Néhány napja az Alexandra Kiadó is megosztotta a fényképemet ,amire egyáltalán nem számítottam viszont nagyon boldog voltam,hogy ennyire tetszett nekik a kép.Többek között az ilyen dolgok miatt is érdemes volt elkezdeni a blogolást és a bookstagram oldalamat.

117339156_299791934696246_410288283316380576_n.png

Ezalatt a 3 év alatt számos új követőre tettem szert, aminek azért örülök mert ez azt jelenti,hogy ilyen sokan szeretnek olvasni illetve tetszik nekik a tartalom,amit gyártok. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, aki követi a blogomat illetve a Bookstagram oldalamat!

Szeretettel és köszönettel,

Könyvrajongó

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovers.blog.hu/api/trackback/id/tr916105874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása