Booklovers

Booklovers

Kedvenc könyveim 2020-ban

2020. december 20. - Könyvrajongó

 2020.png

 Sziasztok!

A mai posztban összeszedtem nektek a kedvenc könyveimet, amelyeket ebben az évben olvastam. Számos új írót és történetet ismerhettem meg és rengeteg új könyvélménnyel gazdagodtam azonban volt jó néhány könyv, amely mély nyomot hagyott bennem és a kedvencemmé vált.

 (A könyv címére kattintva elolvashatjátok a könyvről szóló posztomat!

konyvarus_lany.jpg

A könyv lezárásáról pedig muszáj szót ejtenem. Fábián Jankának sikerült a legizgalmasabb résznél befejeznie a könyvet, aminek természetesen lesz folytatása. Azonban a történet annyira magával ragadott ,hogy amikor elolvastam egyszerűen el sem tudtam képzelni,hogy hogyan fogom kivárni ,hogy megjelenjen a következő rész.

Részlet a könyvkritikámból

 

covers_483332_1.jpg

Az egyik lapon a gyermekek sorsáért aggódtam, a következőn pedig Averyvel próbáltam megfejteni a múlt rejtélyeit.

 

1752033.jpg

A történet bebizonyította ,hogy bármilyen mély ponton is vagyunk, tudnunk kell felállni és akár a semmiből is várat építeni.

covers_570811.jpg

Ami tiszteletreméltó a viselkedésében az az,hogy sosem futamodott meg. Mindig letörölte a könnyeit és a leglehetetlenebb helyzeteket is megoldotta. Az ő karaktere arra sarkallta azt olvasókat, hogy bízzanak magukban még akkor is,hogyha senki más nem hisz bennük.

 

 

 covers_551705.jpg

 Azonban az,hogy valaki,hogy tud egy ilyen lehengerlő,érzelemdús, izgalmas de ugyanakkor szívszaggató történetet megalkotni,az számomra és szerintem még sok olvasó számára is,rejtély marad.

 

 covers_556401.jpg

A könyv meglehetősen érzelemdús volt, egyes jelentek nagyon meghatóak vagy izgalmasak voltak de akadtak olyan részek is ,amelyek feszültséget tükröztek.Tetszett,hogy néha-néha felidézett egy-két emléket Miranda gyerekkorából.Ezek az emlékképek eszméletlenül aranyosak voltak és remekül bemutatták a lány és a nagybátyja bensőséges kapcsolatát.

 

Fredrik Backman : Egymás ellen ( Björnstad 2.)

 egymasellen.jpg

Leiner Laura : Bízz Bennem ( Iskolák versenye trilógia II./1.)

bizzbennem.jpg

covers_577687.jpg

Az egy-egy közelgő történésre való utalgatások nemcsak rendkívül kíváncsivá tettek, de még remekül is voltak időzítve. Általában a fejezetek vagy párbeszédek végén fogalmazott meg egy-két sokat sejtető mondatot, amin vagy leesett az állam vagy elgondolkodtam.

A 2020-as olvasmányaim közül ezt a 9 könyvet emelném ki, hiszen úgy gondolom, hogy ezeket mindenképp érdemes elolvasni.

Remélem kedvet kaptatok valamelyikhez! Ha igen, akkor jó olvasást hozzájuk!

Könyvrajongó

 

Még több könyves posztért kövessetek Instagrammon is, ahol @konyvrajongo néven találtok meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovers.blog.hu/api/trackback/id/tr1216350880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása