Booklovers

Booklovers

Jenny Han :A fiúknak akiket valaha szerettem

2017. augusztus 10. - Könyvrajongó

Első blogposztnak Jenny Han sikerkönyvét választottam amit rengetegen megvettek és olvastak.Ez a tinédzserek körében népszerű olvasmány az én érdeklődésemet is felkeltette.mivel az áll rajta ,hogy ,,New York Times bestseller” valami különleges és izgalmas történetre számítottam.Azt kell mondjam,hogy egy picit kudarcot vallott.Ne értsetek félre imádtam a Song lányokat ,a kapcsolatukat,Josht,Lara Jeant és még Peter Kavinskyt is.De valami olyan történetre vártam ,ami nagy különleges és kevésbé kiszámítható.

Mindezeket félretéve ,viszont visszatérnék a Song lányok kapcsolatára.A három testvér szeretete példaértékű volt,ami abszolút megfogott.Illetve megvolt benne a romantika és az izgalmas pillanatok,de voltak benne szomorú és megható részek is.Többfajta érzést közvetít a könyv,de a fő üzenete valószínűleg az lett volna,hogy ne titkolózzunk,ne hazudjunk mert nem vezet sehová.

FIGYELEM!AKI NEM OLVASTA A KÖNYVET NE OLVASSA TOVÁBB!SPOILER!

A hazugság nem vezet sehová.Ezt a kijelentést nem cáfolom.Azonban ha nincs az a bizonyos hazugság nem ébred rá Lara Jean,hogy kit szeret igazán.Mindezt tudva megéri-e hazudni?

Nemrég értesültem arról,hogy ebből a könyvből film készül.Ha felkeltette az érdeklődésetek akkor ezen a linken olvashattok róla bővebben:

http://starity.hu/magazin/69487-film-keszul-jenny-han-a-fiuknak-akiket-valaha-szerettem-cimu-konyvebol/

Remélem,hogy érdekesnek találtátok az első könyvkritikát.Várom,a ti véleményeiteket a könyvről a kommentben.

                                                                                                                    Szeretettel:Könyvrajongó

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovers.blog.hu/api/trackback/id/tr6712733510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása