Booklovers

Booklovers

Tapasztalataim a Bookstagrammon

2019. november 02. - Könyvrajongó

 20191030_152139_0000.png

 

Sziasztok!

Mindenképp szerettem volna egy posztot ,amelyben a Bookstagrammos tapasztalataimról írok , hiszen már lassan 2 hónapja,hogy létrehoztam a @konyvrajongo névvel rendelkező felületemet.

Azért szerettem volna egy Instagram oldalt,hogy népszerűsítsem a blogomat illetve a fotózás iránti szeretetemből adódóan remek ötletnek tartottam a könyves képeket.Továbbá,abban is reménykedtem,hogy az oldallal talán el tudom érni,hogy minél többen olvassanak,azonban sohasem gondoltam volna,hogy ennél sokkal többet fog nekem ez jelenteni.

picsart_11-02-01_21_14.jpg 

Augusztus 1-jén létrehoztam a felületet,majd kitettem egy képet és az Instagram rengeteg bookstagrammert/bloggert kitett nekem ajánlottnak.Ekkor derült ki számomra,hogy mennyien szeretnek olvasni és időt áldozni arra,hogy tartalmakat gyártsanak ,közvetítve,hogy az olvasás mennyire szórakoztató és hasznos időtöltés.Az Instagram történetek tele voltak új könyvekkel,beszélgetésekkel,könyvekkel kapcsolatos szavazásokkal és nyereményjátékokkal tehát igazi "élet" folyt ott.

Pár óra múlva már lettek követőim és az egyik bloggerlány kitette a képemet a történetébe.Nem is ismertem őt és ő sem engem de mivel új vagyok ezért megjelölt a történetében és ezzel számos új követőt szereztem.Lehet,hogy ez nem valami nagy ügy,viszont nekem hihetetlenül jól esett és egy nagyon kedves gesztusnak találtam.A másik dolog,hogy ugyebár valakinek több,valakinek kevesebb követője van,viszont ez nem verseny.Nyilván mindenki minél több követőre vágyik, azonban ahelyett,hogy versenyeznének segítik és "reklámozzák" a társaikat.

 picsart_11-02-01_22_15.jpg

Néhány nappal később egy közös kedvenc könyv miatt vettem a bátorságot és én írtam egy számomra szimpatikus lánynak,akiben nem is csalódtam.Rendkívül közvetlen volt velem és nagyon jót beszélgettem vele.Ahogy telt az idő, a követők növekedése mellett egyre több Bokstagrammerrel beszélgettem főleg a könyvek,de más dolgok kapcsán is.

A fő "tanulság" ,amit ezekből a dolgokból levontam,az az,hogy az olvasók bebizonyították intelligenciájukat és viselkedésükkel megmutatták,hogy teljesen máshogy kezelik embertársaikat és máshogy állnak hozzá a mindenhez mint azok,akik nem olvasnak.

Összességében, én imádok ennek a közösségnek a tagja lenni és nap mint nap látni ,hogy mennyi buzgó olvasó van (innen jött az ötlet,hogy létrehozzam a saját hashtagemet : #eagerbeaverreaders ).

Szeretettel,

Könyvrajongó

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovers.blog.hu/api/trackback/id/tr1715220974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása