Booklovers

Booklovers

Találkoztam Fábián Jankával

Élménybeszámoló,tapasztalatok

2019. augusztus 03. - Könyvrajongó

67875060_398101331057230_5209315857078943744_n.png

Sziasztok!

Mint ahogy a címben olvashattátok találkoztam az egyik kedvenc írómmal.

Az író-olvasó találkozón több történelmi-regényíró is részt vett,akik megvitattak néhány írással,olvasással és történelemmel kapcsolatos témát.Nagyon érdekes dolgokat osztottak meg az olvasókkal és ezeket hallgatva ébredtem rá,hogy mennyire nehéz lehet történelmi-regényírónak lenni.A számos kutatómunka mellett szakértők véleményét,segítségét is kérik illetve az adott korral kapcsolatban szinte mindent tudniuk kell.

fabianjanka.jpg

                      67602034_1971350192966732_433553291851333632_n.jpg

 

Ezután lehetőségünk nyílt odamenni az írókhoz és én az alkalmat megragadva dedikáltattam a Lotti örökségét.Fábián Janka rendkívül közvetlen, mosolygós és szimpatikus volt illetve az írók "vitaasztala" során a megnyilvánulásaiból a szerénység tükröződött.

Felejthetetlen élményben volt részem és nagyon élveztem ezt a délutánt.Sok szeretettel ajánlom Nektek is az ilyen író-olvasó találkozókat hiszen nemcsak dedikáltathattok az írókkal hanem beszélgethettek velük és egy kis betekintést nyerhettek a szokásaikba,életmódjukba.

Szeretettel,

Könyvrajongó

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovers.blog.hu/api/trackback/id/tr3314992392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása