Booklovers

Booklovers

Fábián Janka : Lotti öröksége

2019. július 14. - Könyvrajongó

covers_477227.jpg

Egy különös szerelem, egy tiltott házasság és a szerelemből született lány, Lotti története. Sorsukat számos titok, értetlenség és a Martinovics-összeesküvés árnyékolja, a háttérben pedig a francia forradalom, majd a napóleoni háborúk dúlnak.

 

Sziasztok!

Fábián Jankának immáron a harmadik kötetét olvashattam el,amely egyaránt pozitív és negatív élményekkel is szolgált.

Ha még esetleg nem olvastatok az előző két könyvről akkor itt megtehetitek:

 

Nagyon motiváltan álltam neki ennek a kötetnek ,hiszen engem az eddigi két könyvével teljesen levett a lábamról az írónő.Sajnos azt kell mondanom,hogy a történet első fele számomra nem volt valami izgalmas vagy eseménydús.Szinte majdnem az egész a politika körül forgott,amit nem találtam túl érdekfeszítőnek.Egy családi történetet vártam történelmi háttérrel,amelyben pörögnek az események.Utólag visszagondolva , onnantól kezdtem el élvezni a történetet,amikor Lotti megszületett.

pexels-photo1.jpg

A nyári éjszaka jellegzetes neszei ,az éjszakai madarak hátborzongató rikoltozása és a tücskök monoton ciripelése mellet mintha más ,szokatlan hangok és szagok is terjengtek volna a lágy,balzsamos levegőben. 

Az ő világrajöttével kezdődött el az igazi bonyodalom .Több száz oldalon keresztül izgulhattam a szeretett kirurgusért és fiúnak öltözött segédjéért.Szemtanúja lehettem ,hogy egy problémákkal küzdő szinte árva leány,hogyan válik sikeres,boldog felnőtté.A történet azt is megmutatta ,hogy egy családon belül mennyire különbözőek az emberek.Ahány ember,annyi személyiség.

66404747_423849958340028_5913764805147099136_n.jpg

Fábián Jankában mindig is szerettem azt,hogy oldalakon keresztül titkolózik és csak sokkal később tudjuk meg,hogy mi volt az a nagy titok,amiről eddig nem tudtunk.Ezt a rejtélyességet Lotti történeténél sem mellőzte,aminek nagyon örültem.

 A másik tipikus dolog az írónővel kapcsolatban , a nagyszerű táj-és személyleírások.Tudom,ezt majdnem minden eddigi Fábián Janka könyvnél  megemlítettem de egyszerűen utánozhatatlan.

 Bár a könyv első fele nem igazán volt figyelemfelkeltő azonban a Lotti születése után történetek abszolút lenyűgöztek.

Mindenkinek ajánlom ezt a kötetet,hiszen összességében én magam is egy nagyon jó történetnek lehettem részese, zseniális karakterekkel.

 

Mindenképpen utol kell érnie azt a gazembert!Különben még...nem is mert belegondolni,hogy különben mi történhet. 

 

Szeretettel,

Könyvrajongó

 

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovers.blog.hu/api/trackback/id/tr5814941684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása