Booklovers

Booklovers

Találkoztam Leiner Laurával

2018. május 13. - Könyvrajongó

oktoberben-kerul-a-boltok-polcaira-leiner-laura-legujabb-kotete-08310523.jpg

Sziasztok!

Régi nagy álmom teljesült a napokban hiszen lehetőségem nyílt találkozni Leiner Laurával.Nagyon régóta vártam arra,hogy valahol a városom környékén dedikáljon és ez nemrég megtörtént.Ebben a posztban tehát a tapasztalatimat és élményeimet szeretném nektek elmesélni a dedikálással kapcsolatban.

 leiner-laura-050715572599104645.jpg

Számítottam rá,hogy rengetegen lesznek mert Laura (vagy a segítői) minden dedikálást dokumentálnak akár az Instagrammon akár Facebookon.A dedikálás ahova én is elmentem 14:00-kor kezdődött de én már 13:00-ra odamentem.Illetve odamentünk hiszen két lelkes  LL rajongó barátnőm is velem jött.Nagyon izgatottak voltunk,hiszen ez volt mindhármunknak az első találkozás az írónővel.

A sor idővel hatalmas lett és azt gondoltam volna ,hogy unalmas lesz a várakozás.Tévedtem.Hihetetlen volt látni,hogy mennyien szereik Laurát és a könyveit.Mindenki ugyanarra várt,mindenki izgatott volt és mindenkinek a kezében ott volt a kedvenc könyve Laurától.Nagyon kellemes volt a légkör és emiatt számomra a várakozás is hozzátartozik az élményhez.

 

Háromnegyed óra sorbaállás után (ami szerintem nem is volt annyira sok) végre teljesült a vágyunk.Laura nagyon kedves,mosolygós és közvetlen volt velünk.Dedikálta a könyvünket és természetesen fotót is készíthettünk vele.Elképesztő volt látni Bexi,Nagy Márk,Szasza és a jobbnál jobb karakterek megalkotóját.

Remek élményben volt részem és sosem fogom elfelejteni az első találkozásomat Laurával.

Szeretettel:

Könyvrajongó

 

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovers.blog.hu/api/trackback/id/tr6013915218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása