Booklovers

Booklovers

A Blogomról

2017. augusztus 10. - Könyvrajongó

Üdvözöllek!

A Booklovers adminja vagyok Könyvrajongó nicknévvel.Nyugodtan nézzetek körül az oldalamon.Ha lentebb tekertek találhattok néhány információt a blogról!

 

Miért merült fel a blogkészítés ötlete?

Az olvasás iránti szeretetem azóta tart ,amióta megtanultam olvasni.Kezdetben verseket ,majd rövidebb mesekönyveket olvastam ,de az első hosszabb könyvsorozat a Tiara Klub volt.Régebben más könyvről szóló oldalakon osztottam meg  véleményemet másokkal.Örültem neki,ha valakinek ajánlhattam könyveket, leírhattam a tapasztalataimat az adott könyvvel kapcsolatban.Egészen mostanáig.Arra gondoltam,hogy csinálok egy blogot ,amin mindig beszámolok az általam olvasott könyvekről.Ezenkívül még az lenne a célom,hogy többen kedvet kapjanak az olvasáshoz és megszeressék a könyveket.Mert (Polina Daskova szavaival élve) az olvasás iránti szerelem sosem marad viszonzatlan.

A blogomról

Ha elolvastam egy könyvet,írok róla egy véleményt.Értékelem ,leírom az élményeimet ,tapasztalataimat a könyvvel kapcsolatban.

 

                                                                                                    Szeretettel:Könyvrajongó

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovers.blog.hu/api/trackback/id/tr6812733432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása