Booklovers

Booklovers

2 éves a blog!

2019. augusztus 10. - Könyvrajongó

68738050_638079236675595_8238734592220069888_n.png

Sziasztok!

Üdvözöllek Titeket megújult blogom,amely ma 2 éves.Borzasztóan élvezem/élveztem ötleteket gyűjteni,véleményeket és cikkeket írni ide.

Amióta megtanultam,az olvasás az életem része.Mindig arra vágytam,hogy megosszam ez iránti szeretetemet és ösztönözzek másokat is erre a nagyszerű szabadidős tevékenységre,amely még hasznos is.Ha ez alatt a két év alatt,csak egy ember elkezdett olvasni a blog miatt,akkor nekem ez abszolút megérte.

Bár a blog 2 éves, az ehhez készült Bookstagram (konyvrajongo néven találtok meg) még nagyon friss.Kövessetek ott is és ne maradjatok le az új posztokról!

Szeretettel,

Könyvrajongó

 

A bejegyzés trackback címe:

https://booklovers.blog.hu/api/trackback/id/tr1315003844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása